早上先參加媽媽俱樂部的活動..今天是說故事活動 但是我家好動的兒子 怎可能跟其他小朋友一樣坐著聽故事呢?我只好一邊聽故事一邊抓小孩ㄚ激怒不過 這種活動我還蠻喜歡的 只是不知道該如何讓我家好動的兒子 也能享受這樣好的表演?イヤミ(We went to Mama-club in the morning. There was a sorty-telling..Kids enjoyed it except busy Reo..He is the one never stop movingお口にチャック)

 

隨著活動結束 我跟遙花媽媽踩著單車到市區去法國朋友Sandy家 今天大家各帶一道料理來一同分享(有韓式炒春雨 泡菜 紫蘇梅子豬肉片 法式蒜味炒飯 關西口味麵食 越南口味醃牛肉..讚讚讚!!爆笑) 然後Sandy應我要求 今天敎大家製作法國鹹派 La Quiche..!!(Then we went to Sandy*s house for learning French La Quicheピザ Everyone brought a dish ..They were so delicious虹 I love them all!! Thanks to Sandy for teaching us how to make La Quiche...I*d like to try to make this great dish soon爆笑)

arrow
arrow
    全站熱搜

    小祝太太 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()